Blog

#10 Návrat do práce

24.11.2019

Splnené na 100 %, pretože od septembra mám oficiálne ukončenú rodičovskú dovolenku a vrátila som sa na polovičný úväzok. Nad plným som ani neuvažovala. Moja firma umožňuje aj takúto možnosť a pre mňa je dôležitejšia rodina, cestovanie a čas pre seba, takže som ju využila. Pracujem tri dni v týždni, keď je Adam v školičke. V stredu osem hodín, v štvrtok a v piatok po šesť hodín. Ideál.

Finančne i časovo to zvládame. September bol síce o zvykaní si na nový režim, ale našli sme si systém, ktorý nám vyhovuje, ráno odchádzame bez stresu, po práci a školičke máme čas na seba, ísť do parku, na ihrisko alebo za tatinom a ísť spoločne domov. Adamovi sa v školičke ohromne páči a deň naviac uvítal. Stále máme čas i na výlety, spoznávanie Brna alebo ničnerobenie doma. Nemenila by som a som vďačná, skutočne vďačná, že túto možnosť mám. Takže toto predsavzatie vyšlo nad očakávania dobre.

Ostatné predsavzatia

  • Január: otužovanie
  • Február: pôst
  • Marec: žiadna obrazovka po deviatej večer
  • Apríl: španielčina
  • Máj: meditácia
  • Jún: minimalizmus
  • Júl: angličtina
  • August: LCHF (low carb high fat)
  • September: turistika
  • Október: návrat do práce
  • November: dokončiť moje poznámky o materstve a cestovaní do ucelenej formy
  • December: joga a prevrátené pozície

Keďže sa blíži koniec roka a ja mám za sebou už desať mesiacov, tento mesiac bol aj v znamení prvej rekapitulácie a zhodnotení. Najmä u otužovania a meditácie mi príde fascinujúce, že stačí občas a krátko, a výsledky už vidno. Október bolo síce krásne babie leto, no už chladnejšie. A mne ten chlad, najmä ráno, vôbec nevadí, nechodím naobliekaná vo viac vrstvách. Oproti minulému roku výrazný posun. Studená sprcha mi najlepšie sedí po cvičení.

Pri meditácii si zároveň uvedomujem, že stačí na dva-tri týždne prestať a už je myseľ viac rozbehnutá na všetky smery a sústredenie zložitejšie. Takže je to niečo, čo si chcem udržať a ešte pridať. Ideálne prejsť osemtýždňový mindfulnes program a trochu viac sa zavŕtať do teórie meditácie. Pretože ma to zaujíma. Bola som ešte na RTT (Rapid Transformational Therapy) a z tej budem čerpať veľmi dlho.

Veľké zlepšenie vidím aj pri stravovaní a je skvelé konečne byť v štádiu, kedy mi väčšina sladkostí príde naozaj sladká a tak na ne vôbec nemám chuť. Alebo keď si niečo dám, stačí mi jeden kúsok a nemám potrebu dať si ďalší, ktorý už by som si nevychutnala. Pribúdajú mi vegetariánske kuchárky, nie preto, že by som snáď chcela byť vegetarián, ale preto, že sa chcem naučiť pripravovať rôzne jedlá založené na rastlinnom stravovaní. Pri Whole30 som si overila, že mäso (takmer) každý deň ma nebaví a nechutí mi.

S jazykmi je to dosť nanič, španielčine som sa vôbec nevenovala, v práci síce píšem v angličtine, ale kurz sa stále nespustil, až budúci mesiac.

Predali sme auto, opäť pretriedili šatník a poslali ďalej aj pár hračiek po Adamovi a nejaké drobnosti. Auto bolo kľúčové, pretože sa môžeme posunúť do ďalšieho kroku a to nájsť vhodnú dodávku, ktorú prerobíme na obytňák.

Keďže sa už uležal zhon zo septembra, mala som vo voľných dňoch viac času ísť niekam s Adamom. A budúci mesiac pôjdeme na Valašsko a Šumavu. Mala som prednášku o našej púti do Santiaga a ešte ma čaká jedna o cestovaní s Adamom, ale kvôli chorobe som ju musela posunúť na koniec novembra. Dovtedy aspoň pohnem so stránkou, ktorú mám v pláne spraviť, aby som naše cestovanie mala v prehľadnejšej forme.

Na záver ešte joga. Minulý mesiac som zrušila členstvo v Yoga House, pretože som sa tam nedostala na lekcie, ktoré mi sedia a kúpila som si členstvo na DoYouYoga.com s tým, že budem cvičiť doma. A to nevyšlo. Doma sa mi buď nechcelo alebo som na to zabudla alebo na to nebol priestor. Za celý mesiac ani jedna hodina jogy. A mne už to tak chýba, takže to budem musieť nejako premyslieť a začať znova do Yoga House chodiť. Zároveň mám i väčšiu potrebu intenzívnejšieho cvičenia a pohybu, tak sa obzerám, kde by sa čo dalo. Pri Adamovej školičke je jedno fitnes centrum, kde majú i polhodinové cvičenia, tak to možno skúsim tam. Alebo začnem behať. K tomu si ešte sadnem a spravím pekne krásne rozvrh, aby som vedela, či na to vôbec mám ešte priestor.

Všetky obrázky sú z pexels.com

Mohlo by sa Vám páčiť

Žiadne komentáre

Zanechať odkaz

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.